Marleen Resseler

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Lid Afdelingsbestuur, Gemeenteraadslid

Marleen is gehuwd en moeder van 2 volwassen kinderen.

Zijzelf is in Zaventem opgegroeid en ook haar kinderen, waardoor ze sterk geïntegreerd is in het sociale leven van Zaventem. Zij is werkzaam bij de Vlaamse overheid en was ook jaren ondervoorzitster van CD&V-Zaventem. Sinds maart 2018 is Marleen gemeenteraadslid in opvolging van de voor CD&V zeer dierbare Mark Vanlombeek.

Marleen zet als gemeenteraadslid haar ervaring volop in voor Zaventem als aangename leefgemeente: een gemeente waar niet alleen veel werkgelegenheid is, maar het ook prettig wonen is.

Ze heeft hierbij bijzondere aandacht voor een bruisend verenigingsleven en culturele activiteiten als verbindende factoren tussen de inwoners van Zaventem. Ook betaalbaar wonen voor jong en minder jong vindt zij zeer belangrijk.

En bovenal liggen de thema’s veiligheid en netheid haar nauw aan het hart. Marleen is dan ook bestuurder in afvalintercommunale Interza.

Kortom, een sterke vrouw die heel kort bij de inwoners van Zaventem staat en gaat voor een levendige en aangename gemeente.